Oplossingen voor financiële partijen
Voor pensioenpartijen en financiële organisaties.
FinBase biedt beproefde instrumenten voor omnichannel klantcontact. Zelfwerkzaamheid van de klant wordt gecombineerd met ondersteuning door ervaren adviseurs. Persoonlijk contact kan plaatsvinden via chat, online advies (video), schermdelen, telefoon en mail. Naast de techniek verzorgt FinBase ook de bemensing met een landelijk dekkend netwerk van adviseurs.
Toepassingsmogelijkheden zijn bijvoorbeeld:
In veel gevallen is de oplossing van FinBase direct te gebruiken. Koppelingen met bestaande data behoort tot de mogelijkheden. De oplossingen van FinBase zijn echter modulair ontwikkeld. Dit betekent dat we flexibel zijn hoe de implementatie plaatsvindt. Zo kunt u snel gebruik maken van bewezen oplossingen voor financiële communicatie met uw doelgroep. MijnGeldzaken PRO was het eerste omnichannel adviesplatform. Al sinds 2014 wordt het gebruikt voor communicatie met individuele consumenten door adviseurs maar ook door werkgevers en pensioenpartijen. Door de flexibele schil van adviseurs kunnen we advisering snel opschalen. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u.
Het platform MijnGeldzaken kan een waardevolle aanvulling zijn op uw bestaande klantportaal. Verschillende type van koppeling en integratie zijn mogelijk. De eenvoudigste is de knop waarbij gegevens van uw klant worden verwerkt in MijnGeldzaken.nl. Een aardig voorbeeld hiervan is te zien op de site van ZZP-Pensioen. Ook is daarvoor een speciale ZZP-Pensioenservice geïntroduceerd waarbij de consument de mogelijkheid heeft om onafhankelijk online geïnformeerd te worden door een adviseur.
Ook is het mogelijk om modules van ons platform te integreren in uw portaal en zelfs een white label versie behoort tot de mogelijkheden.