Samen op één platform
MijnGeldzaken PRO gebruikt u voor uw eigen klanten, maar ook voor nieuwe klanten die via het platform de weg vinden naar de onafhankelijk adviseur. Wij respecteren uw klanteigendom door een strikte scheiding in onze database. Uw eigen klanten kunnen geen advies vragen aan een andere aangesloten adviseur. Deze klanten kunnen wel gebruik maken van alle mogelijkheden die MijnGeldzaken.nl te bieden heeft en biedt adviseurs daardoor optimale mogelijkheden voor communicatie met de klant en invulling van een service abonnement. U bepaalt of uw eigen klanten toegang hebben tot MijnGeldzaken.nl en of ze daarin gegevens mogen bewerken.
Meer service aan eigen klanten!
Auto’s moeten jaarlijks APK gekeurd worden. Naar onze mening geldt voor veel consumenten ook dat ze jaarlijks een Financiële Periodieke Keuring zouden moeten doen. MijnGeldzaken.nl biedt u veel mogelijkheden om invulling te geven aan een dergelijke service overeenkomst. Uw bestaande klanten krijgen via hun inlog op MijnGeldzaken.nl een uitstekend beeld van hun financiële toekomst. Zij zijn zelf in staat om jaarlijks een update te doen van hun gegevens. U kunt zo jaarlijks updategesprekken inplannen. Dit kan ook via de online advieskamer! Zo houdt u op een efficiënte wijze de vinger aan de pols. U biedt de klant extra service en geeft waarde aan een service abonnement. De klant heeft het comfortabele gevoel dat het goed geregeld is, betaalbaar, samen met de adviseur!
Bekijk het webinar van Rick Wassenaar: Start nu met digitaal advies en abonnementen!
Nieuwe klanten via MijnGeldzaken.nl
Door de nationale marketing die MijnGeldzaken.nl ontplooit richting b2b partijen en consumenten, weten consumenten MijnGeldzaken.nl te vinden. Het is de plek waar ze mogelijk voor het eerst een duidelijk beeld krijgen van hun financiële situatie en in contact komen met financiële planning en u als onafhankelijke adviseur.
Het adviestraject van MijnGeldzaken.nl is gebaseerd op eerst een goede oriëntatie en zelfwerkzaamheid van de klant voordat deze in contact treedt met een adviseur. Consumenten krijgen een cijfer voor hun financiële gezondheid gebaseerd op hoe goed ze de financiële situatie in de toekomst hebben geregeld bij alle risico scenario’s. De klant erkent het probleem en roept dan de hulp in van een adviseur. Deze is zeer laagdrempelig beschikbaar via de online advieskamer en een aantal gestandaardiseerde services als bijvoorbeeld een Hypotheekadvies en een Financiële Periodieke Keuring (FPK).
Het adviestraject voor klanten die via MijnGeldzaken.nl bij u komen verloopt globaal als volgt.
- MijnGeldzaken.nl werft klanten
- Klant voert zelf gegevens in via slimme wizard (ook koppeling met mijnpensioenoverzicht.nl aanwezig)
- Klant beoordeelt zijn financiële gezondheid via o.a. het FPK cijfer met risico-scenario’s
- Klant speelt met mogelijkheden en maakt eerste eigen plan
- Klant ziet rode stoplichten, erkent problemen en wil professionele hulp
- Klant wint laagdrempelig en betaalbaar online advies in via de online advieskamer en /of de gestandaardiseerde services